Pages

* KAIN PASANG * * SELIMUT TAMPAL * * KOS PENGHANTARAN *


  • :: As-Salam ::

    Terima kasih atas kesudian berkunjung ke sini..

    Aneka produk akan di update dari masa ke semasa..

    Datang lagi ya..!!...



Thursday, May 17, 2012

BERITA BAIK..SEMUANYA BAIK

As Salam semua..

Alhamdulillah SELIMUT TAMPAL pun dah tinggal 3pcs - Insyallah minggu depan saya akan usahakan untuk mendapatkan stok baru...


BERITA BAIK : Selimut yang size besar(muat tilam double) juga akan saya cuba dptkan dari supplier..



KAIN PASANG : Saya akan sentiasa update kain2 yang terbaru jika kain2 yang sebelumnya sudah berkurangan..(dtg la selalu disini ya)


SOPHY COLLECTION : JUBAH : Saya akan cuba upload picture secepat yang mungkin.



BERITA TERKINI : Saya akan teruskan dengan harga PROMOSI pada setiap produk disini..

Ia utk memberi laluan pada '"REGULAR CUSTOMER" yang sangat2 saya hargai..


TERIMA KASIH ATAS KEPERCAYAAN ANDA PADA SAYA SELAMA INI...

0 comments: